הראל ביטוח בריאות – מה חשוב לדעת לפני שחותמים?

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הראל ביטוח בריאות
שתף:

בעידן שבו רבים מאיתנו לא מצליחים לקבל את שירותי הבריאות שלהם באופן איכותי דרך קופות החולים, בגלל עומס, מחסור ברופאים וסל תרופות מצומצם, הם פונים לחברות ביטוח ומחפשים את ביטוח הבריאות המתאים להם ביותר. חברות כמו הראל ביטוח בריאות ואחרות מציעות מגוון רחב של פוליסות שונות בהתאמה למצב הבריאותי, לגיל ולקריטריונים נוספים לצד התקציב החודשי המומלץ להשקעה בביטוח.

 

התחרות בשוק יכולה לערער את הבחירה ולגרום לרבים לבחור במוצר שאינו מתאים להם. לכן ריכזנו כאן כמה סעיפים חשובים שחשוב להתייחס אליהם לפני שפונים לחברת הביטוח וחותמים על פוליסת ביטוח בריאות. כדוגמה, אנחנו מציגים את נתוני הפוליסה של הראל ביטוח בריאות.

 

 

הראל ביטוח בריאות פרטי
הראל ביטוח בריאות פרטי – כל השאלות שחשוב לשאול לפני שבוחרים את חברת הביטוח שלכם

ביטוח בריאות פרטי – למה אני בכלל צריך את זה?

בישראל חמש חברות ביטוח מובילות המספקות פוליסות ביטוח פרטי, דוגמת הראל ביטוח בריאות, הפניקס, איילון, ומגדל. ביטוחי הבריאות הפרטיים מציעים כיסוי נוסף עבור טיפולים רפואיים – מעבר לכיסוי המוצע על ידי ביטוח הבריאות הממלכתי – הביטוח הבסיסי שהוא ביטוח בריאות חובה עבור כל אזרח בישראל, וביטוח הבריאות עבור שירותי בריאות נוספים (שב”ן) המוצע על ידי כל אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. ביטוח בריאות פרטי מספק שירותים נוספים על פי הפוליסה, כמו למשל סל תרופות מורחב, טיפולים רפואיים במוסדות פרטיים על פי בחירת המטופל, אפשרויות לטיפולים רפואיים בחו”ל בכיסוי מלא של חברת הביטוח, ואחרים. כמובן, שבבחירת ביטוח בריאות פרטי חשוב לקרוא את פוליסת הביטוח המוצעת, על מנת להבין מה כלול בביטוח שלכם ומה גבול השיפוי עבור כל צורך רפואי שיעלה, חלילה.

 

 

ביטוח בריאות
מעל 80% מהישראלים מחזיקים בביטוח בריאות פרטי, המספק כיסוי נוסף עבור טיפולים רפואיים או רכישה נדרשת של תרופות

שוק ביטוחי הבריאות הפרטיים מציע אינספור אפשרויות – איזו חברה כדאי לבחור?

רפורמת ביטוחי הבריאות אפשרה מנגנון השוואה נוח לבוחרי ביטוח בריאות פרטי, באמצעות פוליסות בריאות אחידות המוצעות על ידי חברות ביטוח שונות – ואפילו במחירים דומים. על כן, השאלה באיזו חברת ביטוח לבחור היא השאלה המשמעותית ביותר בדרך לבחירה בפוליסה הנכונה. מומלץ לבחור בחברה גדולה ומוכרת שמציגה את המידע בצורה ברורה, שיש לה מוקד שירות לקוחות פעיל בכל זמן ושיכולה לתת מענה נרחב מבחינת שירותי הבריאות.

 

חברה כמו הראל ביטוח בריאות היא דוגמה טובה – היא מציגה באתר האינטרנט שלה שלוש חבילות שונות הקשורות לביטוח הבריאות – עם שיקוף של כל הנקודות שחשוב להבין ולדעת. בנוסף, הראל ביטוח בריאות מפעילה מוקד שירות לקוחות שאליו ניתן לפנות בשאלות לאורך היום וגם במקרים דחופים. הזמינות והיעילות חשובים במהלך השנים, כשאנחנו נדרשים לפנות לקבלת טיפול רפואי ורוצים מענה מהיר וקל מחברת הביטוח.

 

הראל ביטוח בריאות – מה כוללת הפוליסה?

הראל ביטוח בריאות מציעים שלוש פוליסות ביטוח, הנה הפרטים והתכולה של כל ביטוח בריאות של הראל, לפניכם:

 

הראל ביטוח בריאות Basic Platinum

  • טיפולים רפואיים והשתלות בחו”ל
  • כיסוי לתרופות שאינן בסל התרופות
  • ניתוחים פרטיים
  • שירותי רפואה אישית
  • ניתן להרחיב את הכיסוי, ולכלול גם שירותי אבחון מהיר וכיסוי לתרופות נוספות

 

הראל ביטוח בריאות Upgrade Platinum

  • טיפולים רפואיים והשתלות בחו”ל
  • כיסוי לתרופות שאינן בסל התרופות
  • כיסוי לטיפולים מחליפי ניתוח
  • ניתוחים פרטיים – גם בחו”ל
  • שירותי רפואה אישית
  • ניתן להרחיב את הכיסוי, ולכלול גם שירותי אבחון מהיר וכיסוי לתרופות נוספות

 

הראל ביטוח בריאות Preferred Platinum

  • טיפולים רפואיים והשתלות בחו”ל
  • כיסוי לתרופות שאינן בסל התרופות
  • כיסוי לטיפולים מחליפי ניתוח (שיפוי מלא מהשקל הראשון)
  • ניתוחים פרטיים – גם בישראל וגם בחו”ל
  • שירותי רפואה אישית
  • התייעצות עם רופא מומחה ללא עלות, שלוש פעמים בשנה
  • ניתן להרחיב את הכיסוי, ולכלול גם שירותי אבחון מהיר וכיסוי לתרופות נוספות

 

 

הראל ביטוח בריאות
הראל ביטוח בריאות מציעה שלוש פוליסות ביטוח בריאות בכיסויים משתנים. הבחירה בחברת הראל עבור ביטוח הבריאות שלכם תלויה בעיקר בטיב איכות השירות שהיא נותנת ללקוחותיה, עקב ההאחדה של פוליסות הביטוח בארץ לאחר הרפורמה

איזו פוליסת ביטוח בריאות מתאימה לכם עכשיו – ובעתיד?

החתימה על פוליסת ביטוח בריאות צריכה להיות מדויקת לצרכים שלכם. אם אתם צעירים ובריאים, המחשבה על העתיד הפחות ברור עשויה להיות מטושטשת או לא רלוונטית כרגע, אבל בעצם כדאי להסתכל קדימה ולהתייעץ עם חברת הביטוח בבחירת פוליסה שתתאים לצרכים הצפויים שלכם – גם בעוד עשרות שנים מהיום.

 

שאלות שחשוב לשאול בעת בחירת ביטוח הבריאות הבא שלכם הן למשל – האם אתם מתכננים להקים משפחה? האם צפוי הריון? חברות ביטוח כמו הראל ביטוח בריאות מציעות ליווי בהריון עם מגוון שירותים וחבילה גדולה בהרבה מזו שמציעות קופות החולים. לכן כדאי מראש לבדוק מה ניתן לקבל מחברת הביטוח, בראייה רחבה לכמה שנים הקרובות.

 

מה התעריף המתאים לתקציב שלכם?

לכל חברת ביטוח יש חבילות שונות, שמתוכן ניתן לבחור גם בהתייחסות למחיר. הראל ביטוח בריאות מציעה למשל שלוש חבילות שונות – חבילה בסיסית, חבילה משודרגת וחבילה מקיפה ורחבה, בהתאם לצרכים הרפואיים שלכם. כך מציעות גם רבות מחברות הביטוח הגדולות האחרות בישראל.

 

פרמיית הביטוח נקבעת באופן כללי על פי גיל המועמד ומתעדכנת כל חמש שנים, אבל ניתן להשוות מחירים בין הפוליסות השונות ולבדוק מה הפרמייה הבסיסית על פי הגיל, כפי שמציעה החברה. אם אתם מתכננים להשוות מחירים עדיף כמובן להשוות בין סוג פוליסה זהה בסוג השירותים הכלולים בו.

 

לצד התעריף של הפוליסה עצמה, על פי הפרמייה ועל פי הצעת החברה, כדאי לסקור את ההחרגות שכוללת כל פוליסה ולקרוא היטב את כל התנאים לשינוי ועדכון עם הזמן.

 

 

קבלו את ההצעה הטובה ביותר לביטוח בריאות – ללא שום התחייבות

כבר 15,843 אנשים עשו בדיקה להוזלת ביטוח הבריאות

בידקו עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme